۱۳۹۵/۰۷/۰۲ ۱۱:۰۳:۴۶

زمان ثبت‌نام قطعی و جانمایی الکترونیک نمایشگاه مطبوعات مشخص شد

قائم مقام بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با اشاره به بررسی آمار متقاضیان حضور در نمایشگاه، 5 مهر را زمان نهایی شدن متراژ قطعی و گروه بندی متقاضیان اعلام کرد.

 

 


به گزارش کمیته اطلاع رسانی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، زمان واریز هزینه غرفه‌های نمایشگاه مطبوعات 10 مهر و جانمایی الکترونیک 25 مهر اعلام شد. همچنین اعلام متراژ قطعی، گروه بندی متقاضیان و بررسی اعتراض‌های احتمالی، دوم تا پنجم مهر ماه از طریق وبسایت نمایشگاه  و حساب کاربری متقاضیان خواهد بود.

مهران عباسی انارکی، قائم مقام نمایشگاه مطبوعات با اعلام این خبر گفت: رسانه‌هایی که تخلفات مرتبط با ماده 18 قانون مطبوعات(درج نام صاحب امتیازو مدیر مسئول، نشانی رسانه و چاپخانه در محل ثابت) و مغایرت با پروانه انتشار، دارند تا رفع موارد تخلف، امکان حضور در نمایشگاه را نخواهند داشت. همچنین با توجه به محدودیت مکانی، ممکن است نشریاتی که نظم انتشار آنها پایین تر از حد معمول باشد، امکان حضور در نمایشگاه را نداشته باشند.

وی افزود: به نشریات با ضریب کیفی بالا و همچنین غرفه‌های برتر نمایشگاه بیست و یکم، اولویت زمانی در جانمایی الکترونیک داده خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه گروه رسانه‌های ورزشی و غیر فارسی زبان در سایر گروه های مرتبط ادغام شده است، سقف متراژ گروه‌های متقاضی حضور در نمایشگاه را مطابق جدول زیر اعلام کرد.

 

 

گروه

سقف متراژ

موسسات مطبوعاتی و خبرگزاری های عمومی

 

96 متر

روزنامه‌ها، عمومی و خانواده، دین و اندیشه، آموزشی تخصصی

48 متر

فرهنگی هنری، سیاسی اقتصادی، کودک و نوجوان، استانی و منطقه ای

24متر

 

 

شایان ذکر است، نمایشگاه امسال با رشد 25 درصدی ثبت نام مواجه بوده به طوری که حدود 700 متقاضی برای حضور در نمایشگاه امسال ثبت نام اولیه را انجام داده اند؛ 16 موسسه مطبوعاتی، 22 خبرگزاری، 85 روزنامه، 87 هفته نامه،  45 دوهفته نامه، 145 ماهنامه، 30 دوماهنامه، 57 فصلنامه، 7 فصلنامه، 125 پایگاه خبری با درخواست 14 هزار متر مربع برای حضور در نمایشگاه امسال ثبت نام کردند.

سامانه جامع رسانه‌های کشور
معاونت امور رسانه و تبلیغات
تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان هشتم، شماره 15
تلفن خانه مرکزی : (+9821) 84095000
Privacy Policy